WRÓĆ DO STRONY GŁÓWNEJ

f

Regulamin

Polityka prywatności

 
Copyrights 2019  Pracownia Artystyczna SYLOVE
 

Czy jest możliwość grania marsza pod domem Pani Młodej?
Tak, marsz pod domem to koszt 500zł + ewentualne koszty dojazdu, w przypadku jeśli dom Pani Młodej jest w większej odległości od sali np. 25km. Maksymalny czas trwania oprawy muzycznej pod domem to 45 minut.

 

Do której godziny gracie? Czy jest jakaś określona ilość godzin w podanej cenie?
Umowę podpisujemy do godziny 4:00, ale jeśli Ślub jest o godzinie wcześniejszej niż 16:00 - gramy do proporcjonalnie wcześniejszej godziny np. ślub o 15:00 - gramy do 3:00, ślub o 14:00 - gramy do 2:00 itd.

 

Czy potrzebujecie noclegu?
Jeśli wesele odbywa się do 200km od Mińska Mazowieckiego - nie potrzebujemy noclegu. Doliczane są jedynie koszty dojazdu do sal mieszczących się poza Mińskiem.

 

Czy na pewno gracie w 100% na żywo?
Taak! Przy akustycznej perkusji, którą posiadamy nie da się udawać. Poza tym jesteśmy wykształconymi muzykami i nie pozwalamy sobie na takie kłamstewka :)

 

Czy skład zespołu jest stały?
Jesteśmy stałym 5 osobowym składem, nie planujemy żadnych zmian :) Oczywiście nie mamy wpływu na sytuacje nagłe np. choroba, pobyt w szpitalu – gdyby zdarzył się taki wypadek, zapewniamy za tę osobę zastępstwo na równym lub wyższym poziomie. Nie ma opcji wystąpienia zespołu w mniejszym składzie.

 

Jaki jest dress code zespołu?
Panowie: czarne spodnie, czarna koszula, Sylwia: elegancka sukienka (zachęcamy do przejrzenia zdjęć na FB)

 

W jakich językach możecie poprowadzić wesele?
Wesele prowadzimy w języku polskim.

 

Czy zespół spożywa alkohol?
Spożywa okazjonalnie, ale nie w pracy, a granie na weselu to nasza praca. Cieszymy się dobrą opinią niepijącego zespołu (jednego z niewielu), dlatego w trakcie imprezy nie pijemy nic co zawiera %. Jeśli będziecie chcieli razem z nami wznieść toast za swoje zdrowie - zapraszamy o 4:00, po zakończeniu wesela :)
 

Czy w trakcie imprezy goście mogą zamawiać utwory na życzenie?
Jest możliwość dedykacji/zamawiania utworów, które są w repertuarze, o ile na spotkaniu organizacyjnym Para Młoda wyrazi na to zgodę. Jest również możliwość odtworzenia utworów, których nie ma w naszym repertuarze np. z telefonu Gościa – jednak w tym przypadku każdorazowo prosimy o zgodę Pary Młodej. Ze względu na to, że gramy na żywo, nie jesteśmy w stanie zagrać utworu, którego nie ma w naszym repertuarze, gdyż wiąże się to z odpowiednim przygotowaniem, rozpisaniem utworu, przećwiczeniem.

 

Czy dysponujecie odpowiednim sprzętem, by nagłośnić nasze wesele?
Posiadamy nowoczesne nagłośnienie bardzo wysokiej jakości, sterowane elektronicznie, za pomocą komputerów i tabletów. Bardzo dbamy o to, by ustawienia były jak najbardziej dopasowane do akustyki sali, dlatego za każdym razem, przed weselem rozstawiamy specjalne mikrofony służące do rozpoznania akustyki pomieszczenia. Następnie ustawiamy każdy z instrumentów, tak, by całość brzmiała bardzo profesjonalnie - jak na dobrym koncercie - są to nowoczesne metody, które Maciek poznał na zajęciach z realizacji dźwięku w Akademii Muzycznej :) Oczywiście nie jesteśmy w stanie naprawić złej akustyki sali, ale robimy co możemy by wszystko brzmiało jak najlepiej. Instrumenty, jakie posiadamy i wykorzystujemy w trakcie imprezy to: gitara elektryczna, gitara basowa, perkusja akustyczna, 2 klawisze, saksofon, klarnet, akordeon, banjo, tamburyno. 

 

Jakie są Wasze wymagania jeśli chodzi o salę?
Przede wszystkim - prąd. Potrzebujemy energii elektrycznej 230V, 50Hz. Praktycznie każda sala spełnia te wymagania, ale zawsze warto dopytać (można także zapytać o agregat w razie braku prądu). Jeśli chodzi o powierzchnię sceny - najwygodniej nam jest gdy mamy 6m x 3m, ale nawet jeśli scena jest mniejsza - staramy się dostosować, choć na 2m x 2m  na pewno się nie zmieścimy. Ze swojej strony nie rekomendujemy również sal, które dzielą wesele na dwa różne pomieszczenia (oddzielne do spożywania posiłków, oddzielne do tańca). Kontakt z Gośćmi i Parą Młodą jest wtedy znacznie utrudniony, a ściany stanowią opór dla nagłośnienia. Mniejszym złem są sale w kształcie litery L, ale najbardziej polecamy proste sale w kształcie prostokąta/kwadratu. Jest na nich najmniejsze ryzyko problemów akustycznych. 

 

Ile trwają bloki muzyczne i przerwy między nimi?
Blok muzyczny zazwyczaj jest uzależniony od dań wydawanych przez kuchnię, ale zazwyczaj trwa 1-1,15h. Przerwa trwa 15-20 minut i jest odmierzana stoperem.

 

Czy macie ułożoną kolejność utworów, które gracie?
Repertuar zawsze dobieramy do sytuacji na parkiecie. Nie mamy ustalonych bloków. Jeśli widzimy, że np. goście nie bawią się do disco polo, ale świetnie się czują np. przy rockowych kawałkach - staramy się jak najbardziej dopasować. Po krótce - gramy to, co najbardziej rozkręca Waszych gości.

 

Czy Para Młoda może wybrać utwory, które mają być zagrane, a które nie?
Przed weselem na spotkaniu organizacyjnym Para Młoda może wykreślić z repertuaru 3 utwory, których ma nie być na weselu i zakreślić 10 utworów, które mają być zagrane na pewno. Para Młoda może również zdecydować się na wesele bez disco polo lub wyłącznie z disco polo. 

 

Czy jesteście w stanie zagrać dla nas utwór np. na pierwszy taniec, którego nie macie w repertuarze?
Nie przygotowujemy utworów na życzenie, ale jeśli utwór jest w repertuarze, to jak najbardziej możemy zagrać go na 1 taniec. Jeśli Para Młoda ma układ taneczny na 1 taniec, to z doświadczenia – radzimy utwór odtworzyć, nawet jeśli jest w naszym repertuarze. Początek wesela zawsze jest stresujący, a muzyka na żywo brzmi trochę inaczej niż nagranie i może to spotęgować stres podczas tańca.

 

Czy prowadzicie biesiadę i zabawy weselne?
Tak. Konferansjerka podczas wesela jest w cenie. Prowadzimy biesiadę z instrumentami akustycznymi (gitara, saksofon, akordeon, tamburyno + wokal). Prowadzimy również oczepiny, a także zabawy integrujące (kółko zapoznawcze, pociąg po krajach) podczas wesela. Wszystkie opcje możemy przedstawić na spotkaniu lub rozmowie telefonicznej (jeśli nie jesteście Państwo w stanie do nas przyjechać). Jesteśmy też otwarci na propozycje Pary Młodej, tylko musimy poznać je odpowiednio wcześniej.

 

Czy posiadacie oświetlenie i odpowiednie nagłośnienie?
Pewnie! Posiadamy oświetlenie rewelacyjnie sprawdzające się na imprezach okolicznościowych. Nie posiadamy laserów, które mogą uszkodzić matrycę w aparacie. Z reguły fotografowie są zadowoleni z oświetlenia, które proponujemy, na życzenie możemy również ustawić ustaloną kolorystykę. Nagłośnienie, którym dysponujemy jest nowoczesne i bardzo wysokiej jakości, dzięki czemu Wasze wesele będzie miało koncertowe brzmienie! :)

 

Czy w przerwach na dania gorące odtwarzacie muzykę?
Oczywiście! Na każdy rok przygotowujemy nowe playlisty, składające się z najnowszych, a także ponadczasowych utworów, które uprzyjemniają czas przerw, ale nie przeszkadzają podczas rozmów gości :)

 

Czy mogę wcześniej zobaczyć wzór umowy?
Tak, w przypadku chęci otrzymania wzoru umowy – prosimy o kontakt.

 

Ile wynosi opłata rezerwacyjna i kiedy następuje uregulowanie opłaty za oprawę muzyczną?
Opłata rezerwacyjna wynosi 500zł i pobierana jest przy podpisaniu umowy. Uregulowanie wynagrodzenia za oprawę muzyczną następuje w dniu wesela do godziny 22:00.

 

Jakie ponoszę koszty w przypadku rezygnacji z oprawy muzycznej?
Rezygnacja z podpisanej umowy wcześniej niż 2 miesiące przed weselem wiąże się jedynie z utratą opłaty rezerwacyjnej (500zł). Jeśli odwołanie nastąpi później niż 2 miesiące przed weselem - Para Młoda ponosi również koszty kary umownej. (zapisane w umowie). Kara w przypadku tak późnego odwołania jest obustronna (obowiązuje zarówno zespół jak i Parę Młodą, więc jest to zabezpieczenie również dla Was) i nie obowiązuje w sytuacjach wyjątkowych niezależnych od obu stron np. śmierć bliskiej osoby, wypadek, pożar na sali, pandemia itp. 

 

Jak wygląda kwestia z ZAiKSem?
Opłata ZAIKS leży po stronie Organizatora, czyli Pary Młodej, ale z reguły większość sal ma wykupiony abonament. Warto o to zapytać, by nie ponosić niepotrzebnych kosztów.

 

Słyszeliśmy o sytuacjach, że zespół nie pojawił się na weselu. Jak wygląda to u was?
Nie ma opcji, że nie pojawimy się na weselu :) Nigdy nam się to nie zdarzyło i nie wydarzy – byłby to koniec naszej kariery, na co nie możemy sobie pozwolić, bo oprawa muzyczna to nasze główne źródło utrzymania. Obowiązuje nas też wcześniej wspomniana kara umowna, więc jesteście bezpieczni! :)

 

Co jeśli ktoś z gości uszkodzi sprzęt muzyczny?
Mamy nadzieję, że na Waszym weselu takie sytuacje nie będą miały miejsca, ale podpisując umowę, Para Młoda godzi się na zapewnienie bezpieczeństwa członkom zespołu podczas wesela i bierze odpowiedzialność materialną za uszkodzenia sprzętu przez gości. Uszkodzenie sprzętu nie miało u nas miejsca, ale zdarzali nam się agresywni goście, którzy próbowali wyrywać wokalistce mikrofon, czy siadać na kolumnach - na początku próbujemy sami załagodzić sytuację, ale jeśli nie pomaga - prosimy o interwencję Parę Młodą. 

 

Czy macie w ofercie dodatki typu ciężki dym / iskry / fotobudka / fotolustro?
Jesteśmy zdania, że każdy powinien zająć się tym co potrafi najlepiej - my odpowiadamy za muzykę, naszym zadaniem jest sprawienie, by Wasi Goście dobrze się bawili, a dodatkowe atrakcje zostawiamy firmom, które się w tym specjalizują. Np. ciężki dym, żeby był gęsty, unosił się nieco nad ziemią i robił wrażenie - musi być wytworzony za pomocą maszyny na suchy lód. Żadna maszyna na płyn nie da takiego efektu. Niestety w dużej większości takie oferują zespoły i dj-e, dlatego, że nie potrzeba czasu na przygotowanie, w przeciwieństwie do suchego lodu, który trzeba zakupić w dniu imprezy i odpowiednio go przechować. Zachęcamy więc do zatrudnienia oddzielnej firmy - gwarantujemy, że wyjdziecie na tym lepiej. Widzieliśmy już specjalistów od wszystkiego i wiemy, że nie kończy się to dobrze :D 

 

Czy mogę zarezerwować termin przed podpisaniem umowy?
Tak, jest taka możliwość. Termin rezerwujemy maksymalnie na tydzień, ze względu na duże zainteresowanie - zwłaszcza terminami letnimi.

 

Jak wygląda przebieg naszej współpracy?
Na początku zachęcamy do spotkania z nami, to do niczego nie zobowiązuje! Wytłumaczymy Wam dokładnie jak wygląda nasza praca, czego możecie od nas oczekiwać i czego my oczekujemy od Was. Pokażemy Wam materiały,
które bardzo ułatwiają zarówno nam jak i Parom Młodym ustalenie wszystkich szczegółów w późniejszym czasie. Jeśli zdecydujecie, że tak! To z BestBandą chcecie spędzić jeden z najważniejszych dni swojego życia - podpisujemy umowę, wpłacacie opłatę rezerwacyjną i macie nas na swoim weselu :) Jeśli w trakcie oczekiwania na ślub, zrodzą Wam się jakieś pytania - jesteśmy dostępni telefonicznie, mailowo lub na Facebooku. Jeśli nie - widzimy się tydzień przed weselem (chyba, że nie macie możliwości przyjazdu do nas - załatwiamy wszystko telefonicznie).
UWAGA! Spotkanie/rozmowa telefoniczna na tydzień przed weselem jest bardzo ważna! Zarówno dla nas jak i dla Was jest to moment, w którym ustalamy przebieg i wszystkie szczegóły dotyczące wesela. To jest WASZ dzień i ma być idealny, dopasowany do Was. Jeśli jakiś zespół powie Wam, że nie ma czasu na takie spotkanie i że „prowadzą tak każde wesele i będzie spoko” - zastanówcie się dwa razy, czy chcecie, by Wasz dzień był jedną wielką improwizacją. Następnie widzimy się na weselu - robimy wszystko, żeby zabawa była świetna, ale jednocześnie prowadzona z kulturą. W trakcie imprezy rozliczamy się i bawimy się aż do rana, a potem... żegnamy się, mając nadzieję, że jeszcze nie raz się spotkamy :)

 

W jakich godzinach mogę zadzwonić w celu ustalenia szczegółów?
Najlepiej od 10:00 do 21:00. Czasem w ciągu dnia mamy zajęcia, które uniemożliwiają nam odebranie telefonu. Poprosimy wtedy o sms - na 100% oddzwonimy!

Q&A