Q&A

1. Czy jest możliwość grania marsza pod domem Pani Młodej?
Tak, marsz pod domem to koszt 500zł + ewentualne koszty dojazdu, w przypadku jeśli dom Pani Młodej jest w większej odległości od sali np. 25km. Maksymalny czas trwania oprawy muzycznej pod domem to 45 minut.

 

2. Do której godziny gracie? Czy jest jakaś określona ilość godzin w podanej cenie?
Umowę podpisujemy do godziny 4:00, ale jeśli Ślub jest o godzinie wcześniejszej niż 16:00 - gramy do proporcjonalnie wcześniejszej godziny np. ślub o 15:00 - gramy do 3:00, ślub o 14:00 - gramy do 2:00 itd.

 

3. Czy na pewno gracie w 100% na żywo?
Taak! Przy akustycznej perkusji, którą posiadamy nie da się udawać. Poza tym jesteśmy wykształconymi muzykami i nie pozwalamy sobie na takie kłamstewka :)

 

4. Czy dysponujecie odpowiednim sprzętem, by nagłośnić nasze wesele?
Posiadamy nowoczesne nagłośnienie bardzo wysokiej jakości, sterowane elektronicznie, za pomocą komputerów i tabletów. Bardzo dbamy o to, by ustawienia były jak najbardziej dopasowane do akustyki sali, dlatego za każdym razem, przed weselem rozstawiamy specjalne mikrofony służące do rozpoznania akustyki pomieszczenia. Następnie ustawiamy każdy z instrumentów, tak, by całość brzmiała bardzo profesjonalnie - jak na dobrym koncercie - są to nowoczesne metody, które Maciek poznał na zajęciach z realizacji dźwięku w Akademii Muzycznej :) Instrumenty, jakie posiadamy i wykorzystujemy w trakcie imprezy to: gitara elektryczna, gitara basowa, perkusja akustyczna, 2 klawisze, saksofon, akordeon, banjo, tamburyno.

 

5. Jakie są Wasze wymagania jeśli chodzi o salę?
Przede wszystkim - prąd. Potrzebujemy energii elektrycznej 230V, 50Hz. Praktycznie każda sala spełnia te wymagania, ale zawsze warto dopytać (można także zapytać o agregat w razie braku prądu). Jeśli chodzi o powierzchnię sceny - najwygodniej nam jest gdy mamy 6m x 3m, ale nawet jeśli scena jest mniejsza - staramy się dostosować, choć na 2m x 2m raczej się nie zmieścimy. Ze swojej strony nie rekomendujemy również sal, które dzielą wesele na dwa różne pomieszczenia (oddzielne do spożywania posiłków, oddzielne do tańca). Kontakt z Gośćmi i Parą Młodą jest wtedy znacznie utrudniony, a ściany stanowią opór dla nagłośnienia. 

 

6. Ile trwają bloki muzyczne i przerwy między nimi?
Blok muzyczny zazwyczaj jest uzależniony od dań wydawanych przez kuchnię, ale zazwyczaj trwa 1-1,15h. Przerwa trwa 15-20 minut i jest odmierzana stoperem.

 

7. Czy macie ułożoną kolejność utworów, które gracie?
Repertuar zawsze dobieramy do sytuacji na parkiecie. Nie mamy ustalonych bloków. Jeśli widzimy, że np. goście nie bawią się do disco polo, ale świetnie się czują np. przy rockowych kawałkach - staramy się jak najbardziej dopasować. Po krótce - gramy to, co najbardziej rozkręca Waszych gości.

 

8. Czy prowadzicie biesiadę i zabawy weselne?
Tak. Konferansjerka podczas wesela jest w cenie. Prowadzimy biesiadę z instrumentami akustycznymi (gitara, saksofon, akordeon, tamburyno + wokal). Prowadzimy również oczepiny, a także zabawy integrujące (kółko zapoznawcze, pociąg po krajach) podczas wesela. Zachęcamy do kontaktu telefonicznego - chętnie więcej o nich opowiemy!

 

9. Czy posiadacie oświetlenie i odpowiednie nagłośnienie?
Pewnie! Posiadamy oświetlenie rewelacyjnie sprawdzające się na imprezach okolicznościowych. Nagłośnienie, którym dysponujemy jest nowoczesne i bardzo wysokiej jakości, dzięki czemu Wasze wesele będzie miało koncertowe brzmienie! :)

 

10. Czy w przerwach na dania gorące odtwarzacie muzykę?
Oczywiście! Na każdy rok przygotowujemy nowe playlisty, składające się z najnowszych, a także ponadczasowych utworów, które uprzyjemniają czas przerw, ale nie przeszkadzają podczas rozmów gości :)

 

11. Czy mogę zarezerwować termin przed podpisaniem umowy?
Tak, jest taka możliwość. Termin rezerwujemy maksymalnie na tydzień, ze względu na duże zainteresowanie - zwłaszcza terminami letnimi.

 

12. Jak wygląda przebieg naszej współpracy?
Na początku zachęcamy do spotkania z nami, to do niczego nie zobowiązuje! Wytłumaczymy Wam dokładnie jak wygląda nasza praca, czego możecie od nas oczekiwać i czego my oczekujemy od Was. Pokażemy Wam materiały,
które bardzo ułatwiają zarówno nam jak i Parom Młodym ustalenie wszystkich szczegółów w późniejszym czasie. Jeśli zdecydujecie, że tak! To z BestBandą chcecie spędzić jeden z najważniejszych dni swojego życia - podpisujemy umowę, wpłacacie opłatę rezerwacyjną i macie nas na swoim weselu :) Jeśli w trakcie oczekiwania na ślub, zrodzą Wam się jakieś pytania - jesteśmy dostępni telefonicznie, mailowo lub na Facebooku. Jeśli nie - widzimy się tydzień przed weselem (chyba, że nie macie możliwości przyjazdu do nas - załatwiamy wszystko telefonicznie).
UWAGA! Spotkanie/rozmowa telefoniczna na tydzień przed weselem jest bardzo ważna! Zarówno dla nas jak i dla Was jest to moment, w którym ustalamy przebieg i wszystkie szczegóły dotyczące wesela. To jest WASZ dzień i ma być idealny, dopasowany do Was. Jeśli jakiś zespół powie Wam, że nie ma czasu na takie spotkanie i że „prowadzą tak każde wesele i będzie spoko” - zastanówcie się dwa razy, czy chcecie, by Wasz dzień był jedną wielką improwizacją. Następnie widzimy się na weselu - robimy wszystko, żeby zabawa była świetna, ale jednocześnie prowadzona z kulturą. W trakcie imprezy rozliczamy się i bawimy się aż do rana, a potem... żegnamy się, mając nadzieję, że jeszcze nie raz się spotkamy :)

 

13. W jakich godzinach mogę zadzwonić w celu ustalenia szczegółów?
Najlepiej od 10:00 do 21:00. Czasem w ciągu dnia mamy zajęcia, które uniemożliwiają nam odebranie telefonu. Poprosimy wtedy o sms - na 100% oddzwonimy!

 
Copyrights 2019  Pracownia Artystyczna SYLOVE
 

Polityka prywatności

Regulamin

f

WRÓĆ DO STRONY GŁÓWNEJ